Condiții de reclamație

Regulamentul de reclamație pe www.goodlove.ro este guvernat de legislația aplicabilă în Slovacia și în Uniunea Europeană.

Reclamațiile pot fi făcute doar pentru produsele achiziționate de pe www.goodlove.ro, plătite și doar în perioada de garanție, care este de 24 de luni pentru toate produsele. Perioada de garanție începe din ziua primirii comenzii.

Reclamațiile sunt gestionate în conformitate cu Codul Civil aplicabil. Renegade24 s.r.o., proprietarul și operatorul www.goodlove.ro, este obligat să soluționeze reclamația în termen de cel mult 30 de zile de la inițierea acesteia.

Având în vedere caracterul și natura produselor, nu remediem defectele produsului. În cazul unei reclamații, puteți alege dacă doriți să înlocuim produsul bucată cu bucată, să returnăm suma plătită sau să schimbăm produsul cu altul, cu o plată suplimentară

saurambursare, după caz. Pentru a face o reclamație, este suficient să ne trimiteți produsul prin poștă la adresa noastră.

Pentru a accelera procesul de reclamație, vă rugăm să urmați procedura de mai jos.

Procedura de reclamatie:

1. Trimiteți produsul la următoarea adresă:

Renegade24 s.r.o.
Frogman - 22584E
Strada Ogorului 3G
410554 Oradea, Bihor
Romania

2. Trimiteți produsul prin poștă, recomandat. Nu prin Packeta sau curier !!!!! Coletul ramburs nu va fi acceptat!

3. Ambalați produsul astfel încât să nu fie deteriorat în timpul transportului.

4. Vă rugăm să ne trimiteți formularul de reclamație pe care îl găsiți aici.

5. Vă vom confirma primirea produsului reclamat prin e-mail. Dacă nu se întâmplă acest lucru în termen de două săptămâni de la data expedierii, vă rugăm să ne contactați, deoarece coletul ar putea fi pierdut în timpul transportului.

6. Vă vom informa despre întregul proces de reclamație prin telefon sau e-mail.

Înscrieți-vă pentru newsletter

Înscrieți-vă și primiți oferte exclusive direct în căsuța dvs. de e-mail pe care nu le veți găsi în altă parte!

newslleter