TERMENI ȘI CONDIȚII COMERCIALE GENERALE pentru contractele încheiate prin intermediul comerțului electronic Renegade24 s.r.o.

                                                                                                1. DISPOZIȚII GENERALE

1.1. Societatea Renegade24 s.r.o., cu sediul social în Rastislavova 12 , Nitra 949 01, Republica Slovacă, Cod Unic Identificare (CUI):51168596 , înregistrată în Registrul Comerțului al Tribunalului Districtual din Nitra, sec. Sro, dosar nr. 30135/N , este operatorul
portalului electronic www.goodlove.ro, prin intermediul căruia vinde produse (denumit în continuare „operatorul”).
1.2. Renegade24 s.r.o. emite prezentele Termeni și Condiții Comerciale Generale (denumite în continuare „TCG”) care reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale părților la vânzarea de produse prin intermediul portalului electronic www.goodlove.ro, în special procedura de comandă a produselor, condițiile de livrare și plată, procedura de reclamație și procedura de retragere a cumpărătorului din contractul de cumpărare. Prezentele TCG fac parte integrantă din comanda cumpărătorului.
1.3. Prin emiterea unei comenzi, cumpărătorul exprimă faptul că a citit cu atenție prezentele TGC, că le înțelege pe deplin și că este de acord cu acestea.

                                                                                                                                       2. Interpretarea termenilor

2.1. Magazinul online este situat pe portalul de internet www.goodlove.ro, prin intermediul căruia operatorul/vânzătorul oferă produse spre vânzare.
2.2. Operatorul magazinului online este Renegade24 s.r.o., cu sediul social în Rastislavova 12, Nitra 949 01, Republica Slovacă, Cod unic de identificare al organizației (CUI): 51168596, înregistrată în Registrul Comerțului al Tribunalului Districtual din Nitra,
sec. Sro, dosat. nr. 30135/N , Cod de identificare fiscală (CIF):2120616003 , Cod de identificare pentru TVA : SK2120616003 Datele de contact ale firmei sunt: Persoana de contact: dl: Andrej Mrosko ,e-mail: info@goodlove.ro
2.3 Cumpărătorul este o persoană fizică/juridică care este interesată să achiziționeze produsele oferite în magazinul online și, în conformitate cu prezentele TCG, se va încheia un contract de cumpărare cu Vânzătorul prin intermediul magazinului online al operatorului.
2.4. Consumatorul este o persoană fizică (non-antreprenor) care nu acționează în cadrul afacerii, profesiei sau angajării sale atunci când încheie un contract de consum. Din cele de mai sus rezultă că un consumator nu este o persoană fizică care achiziționează produse sau servicii în temeiul faptului că este angajată în activitatea sa profesională. În practică, aceasta înseamnă că o persoană care nu este consumator conform legii, nu are dreptul de a returna produsele sau de a se retrage dintr-un contract fără justificare, nici nu are dreptul
automat la o perioadă de garanție de 24 de luni sau la soluționarea unei reclamații în termen de 30 de zile.
2.5 O comandă este un act juridic unilateral al cumpărătorului - o propunere de încheiere a unui contract de achiziție, adresată vânzătorului prin intermediul magazinului electronic, în scopul de a obține produse pe baza acestei comenzi și de a plăti prețul de achiziție pentru acestea.
2.6 Produsele sunt listate în magazinul online, pe care vânzătorul le oferă spre vânzare cumpărătorului.
2.7 Înregistrarea este o procedură prin care cumpărătorul completează formularul electronic de înregistrare pus la dispoziție de magazinul online. Înregistrarea nu este obligatorie. Înregistrarea oferă cumpărătorului posibilitatea de a beneficia de avantajele contului său înregistrat, de exemplu, de a utiliza setările agendei de adrese, de a urmări starea comenzii sale, de a vizualiza istoricul comenzilor, de a primi informații despre promoțiile și noutățile curente din magazinul electronic, de a primi aceste informații pe adresa sa de e-mail și multe altele. Cumpărătorul este obligat să completeze toate informațiile din formularul de înregistrare cu acuratețe și corectitudine. Cumpărătorul este responsabil pentru acuratețea, corectitudinea și actualitatea informațiilor furnizate în timpul înregistrării.

                                                                                                                                    3. Plasarea comenzii, anularea comenzii 

3.1. Plasarea comenzii, achiziția și livrarea ulterioară a produselor se efectuează numai prin intermediul magazinului electronic, în conformitate cu procedura și pe baza termenilor și condițiilor prevăzute în prezentele TCG.
3.2. Obiectul comenzii poate fi:
3.2.1. Produse din catalog - Produsele afișate în magazinul online cu denumirea, codul de comandă, descrierea, prețul sau cu indicarea altor specificații și a unei imagini a produsului.
3.2.2. Produse din catalog în cantitate neobișnuită - o cantitate care depășește 10 articole dintr-un anumit produs.
3.3.Cumpărătorul efectuează achiziția de produse prin intermediul magazinului online selectând produsele dorite și cantitatea acestora, selectând metoda de plată a prețului de achiziție a produselor, selectând metoda de livrare a produselor și completând informațiile
de contact și de facturare. Atât cumpărătorii înregistrați, cât și cei neînregistrați pot face cumpărături online în cadrul magazinului online.
3.4 Cumpărătorul trebuie să completeze cu exactitate și corect adresa de livrare sau alte date de contact, inclusiv un număr de telefon corect prin intermediul căruia cumpărătorul poate fi contactat și adresa de livrare verificată, în comandă sau la înregistrare.
3.5. După adăugarea produselor în coșul de cumpărături și completarea datelor individuale în formularul de comandă, astfel cum se specifică în clauza 3.3 din prezentele TCG, Cumpărătorului i se va prezenta un rezumat al comenzii în magazinul online, care conține
următoarele date
3.5.1. denumirea și codul produselor comandate, prin care se afișează o specificație mai detaliată a produselor făcând clic pe link-ul relevant situat pe rezumatul comenzii,
3.5.2. prețul total al produselor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată și costurile de expediere, și anume taxele poștale, costurile de curierat etc.,
3.5.3. datele cumpărătorului împreună cu adresa la care urmează să fie livrate produsele etc.
3.6. Cumpărătorul este obligat să verifice detaliile furnizate în comandă înainte deconfirmarea comenzii. Prin confirmarea comenzii, Cumpărătorul va comanda în mod obligatoriu produsele selectate. Cumpărătorul confirmă comanda făcând clic pe butonul „Comandă cu obligație de plată”, prin care cumpărătorul confirmă că are cunoștință de necesitatea de a plăti prețul de achiziție și prețul de transport pentru produsele comandate.
3.7 Cumpărătorul va primi un e-mail cu subiectul „Confirmarea comenzii” fără întârzieri nejustificate după ce comanda a fost plasată prin intermediul sistemului automat.
3.8 Operatorul are dreptul de a anula o comandă confirmată automat dacă, în ciuda tuturor eforturilor, produsele nu pot fi livrate cumpărătorului.
3.8.1. în termenul limită specificat în prezentele TCG; sau
3.8.2. la prețul indicat în catalogul/oferta magazinului online la momentul plasării comenzii; sau
3.8.3. din cauza faptului că stocurile produselor sunt epuizate sau indisponibile sau dacă
3.8.4. Cumpărătorul a introdus un număr de telefon inexistent, invalid sau fals sau nu este posibilă confirmarea telefonică a adresei de livrare cu cumpărătorul în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea comenzii (1 încercare de a contacta telefonic cumpărătorul 3 zile
lucrătoare consecutive între orele 8:00 - 17:00). În cazurile menționate anterior, Operatorul va trimite imediat Cumpărătorului o ofertă alternativă (termen de livrare diferit, preț de cumpărare diferit, produse similare etc.) în format electronic, care trebuie confirmată în
mod expres de către cumpărător (în scris, electronic) pentru ca contractul de cumpărare să fie valabil încheiat. Dacă nu s-a convenit cu cumpărătorul asupra unei alternative, operatorul va rambursa cumpărătorului prețul de cumpărare deja plătit în termen de 7 zile de la expirarea perioadei de livrare, împreună cu toate plățile primite de la cumpărător în temeiul contractului de cumpărare
3.9 La confirmarea comenzii în conformitate cu clauza 3.7 din TCG, comanda cumpărătorului va fi considerată obligatorie. Dispozițiile clauzelor 3.8 și 7.3 din prezentele TCG nu sunt afectate.
3.10. Cumpărătorul recunoaște și este de acord că, în cazul unei comenzi pentru o cantitate neobișnuită de produse sau în cazul furnizării unei adrese de livrare inexistente sau vădit false, operatorul are dreptul de a verifica telefonic autenticitatea comenzii cumpărătorul.
3.11 Se consideră că o achiziție a fost finalizată în cazul în care cumpărătorul a finalizat în mod corespunzător achiziția și i s-a alocat și confirmat un număr de comandă.

                                                                                                                                4. Prețul de cumpărare și condițiile de plată

4.1 Cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție pentru produsele a căror comandă a fost confirmată de operator, în mod corespunzător și la timp, inclusiv prețul transportului, în conformitate cu metoda de plată și metoda de transport aleasă de cumpărător în comandă.
4.2 Prețul de achiziție al produselor este stabilit în comanda cumpărătorului și pe factura emisă de vânzător. Prețul de cumpărare include TVA. Prețul de cumpărare al produselor nu include costul transportului produselor la locul de livrare specificat de cumpărător. Prețul transportului este facturat separat cumpărătorului în funcție de metoda de transport și de valoarea comenzii alese de cumpărător.
4.3. Prețul de cumpărare, inclusiv prețul transportului, poate fi plătit de cumpărător cu una dintre următoarele modalități:
4.3.1. în numerar la livrare (ramburs) - plata în numerar la primirea transportului;
4.3.2. prin transfer bancar (internet banking) - după confirmarea comenzii, cumpărătorul va primi instrucțiuni pentru plata prin transfer bancar și, în același timp, cumpărătorul va primi toate datele necesare pentru plata comenzii prin transfer bancar (simbol variabil,
număr de cont, sumă etc.) la adresa de e-mail a cumpărătorului specificată la înregistrare sau în comandă;
4.3.3. plata cu cardul - înregistrarea imediată a plății; pentru ca plata cu cardul să fie efectuată corect, Cumpărătorul este obligat să respecte cu strictețe instrucțiunile și procedura specificate pentru plata cu cardul. Pentru atribuirea imediată a plății, cumpărătorul este
obligat să completeze corect plata pe pagina web a băncii respective, fapt care se va manifesta prin redirecționarea automată a cumpărătorului către magazinul electronic. Numai în acest moment, operatorul va primi informații cu privire la plată și va schimba
statutul comenzii clientului în „Plată primită”. O comandă cu o opțiune de plată cu cardul, pentru care plata cumpărătorului nu este înregistrată în mod corespunzător, nu poate fi procesată.
4.4 Factura pentru prețul de cumpărare și prețul transportului va fi trimisă cumpărătorului împreună cu produsele și servește în același timp drept document fiscal, bon de livrare și confirmare a încheierii contractului de cumpărare în sensul art. 6, alin. 1 din Legea nr. 102/2014 din Monitorul Oficial. privind protecția consumatorilor în cazul vânzării de produse sau prestării de servicii în cadrul unui contract la distanță.
4.5. Operatorul își rezervă dreptul de a ajusta în orice moment prețul produselor enumerate în catalogul/oferta magazinului electronic. O modificare a prețului produsului nu se aplică contractelor de cumpărare încheiate înainte de modificarea prețului, indiferent de faptul că Produsele nu au fost încă livrate. Prețul de achiziție al produselor, astfel cum este indicat în confirmarea comenzii, este decisiv.
4.6. La achiziționarea prin intermediul magazinului online, nu se pot aplica alte reduceri decât cele specificate în magazinul online. Reducerile nu pot fi combinate, cu excepția cazului în care se prevede în mod expres altfel.

                                                                                                                                           5. Condiții de livrare

5.1. Operatorul va asigura livrarea produselor de la vânzător către cumpărător în calitatea și cantitatea specificate în comanda confirmată a cumpărătorului. Fiecare comandă va fi însoțită de o factură întocmită cu datele cumpărătorului. Cumpărătorul este de acord să
accepte livrarea produselor.
5.2. Termenul de livrare a produselor comandate este, în general, indicat în e-shop pentru produsul specific ca fiind termenul de expediere a produsului, la care trebuie adăugate 1 până la 2 zile lucrătoare pentru expediere. Numai zilele lucrătoare sunt incluse
în termenul de livrare, cu excepția cazului în care se prevede în mod expres altfel. Dacă termenul de livrare nu este specificat în magazinul online pentru un produs specific, se aplică termenul de livrare specificat de operator în confirmarea comenzii. În cazul în
care termenul de livrare nu este specificat în niciunul dintre modurile de mai sus, vânzătorul va livra produsele cumpărătorului în termen de cel mult 30 de zile.
5.3. În cazul plății prin card de credit sau transfer bancar, perioada de livrare începe în ziua în care suma de achiziție al produselor și prețul transportului sunt înregistrate în contul operatorului. În cazul livrării produselor prin plata ramburs, perioada de livrare începe la
data confirmării comenzii de către operator.
5.4. În cazul în care produsele comandate nu pot fi livrate în termenul prevăzut la clauza 5.2, operatorul informează fără întârziere cumpărătorul cu privire la acest fapt, împreună cu o indicație a perioadei alternative de livrare.
5.5 Termenul de livrare se prelungește proporțional cu perioada de timp în care au durat circumstanțele care împiedică livrarea produselor, în special evenimentele de forță majoră (război, grevă, revoltă, lock-out etc.).
5.6. Produsele vor fi livrate cumpărătorului numai după plata integrală a prețului de achiziție și a prețului de transport. La plata prețului de achiziție, titlul de proprietate asupra produselor trece de la vânzător la cumpărător. Riscul de distrugere accidentală sau de deteriorare produselor trece la cumpărător în momentul preluării produselor de către cumpărător.
5.7. Livrarea produselor comandate se va efectua în modul specificat de cumpărător în comanda emisă, respectiv prin:
5.7.1. curier FAN,CARGUS sau Packeta.
5.8. Produsele vor fi ambalate discret, dar în mod obișnuit, astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului.
5.9. Produsele sunt ambalate folosind ambalaje de bună calitate, în special cutii de carton și, pentru expedierile mici, plicuri cu bule de protecție.
5.10. În cazul livrării produselor prin curier FAN,CARGUS., cumpărătorul va primi confirmarea și numărul de livrare de la operator prin e-mail și SMS. Acest număr permite cumpărătorului să urmărească online desfășurarea transportului.
5.11. Cumpărătorul este obligat să verifice imediat după primirea comenzii dacă aceasta este completă și nedeteriorată. În cazul în care comanda este incompletă sau în cazul în care coletul este deteriorat în mod evident, înainte de a refuza coletul, cumpărătorul este obligat să noteze constatările în procesul verbal de constatare sau în alt document care dovedește livrarea produselor. O astfel de mențiune va constitui un motiv suficient pentru formularea unei reclamații împotriva transportatorului, în caz contrar cererea de transport nefiind acceptată de operator.
5.12. Cu excepția cazului în care se prevede în mod expres altfel în prezentele TCG, cumpărătorul este obligat să preia întotdeauna produsele comandate și livrate corespunzător și să plătească prețul de achiziție pentru acestea după ce comanda a fost confirmată de
către operator..
5.13. În cazul în care cumpărătorul nu preia livrarea produselor comandate și plătite în avans din motive care țin de el sau în cazul în care livrarea eșuează din cauza unei adrese de livrare incorecte sau false furnizate de cumpărător în momentul plasării comenzii sau
al înregistrării, sau în cazul în care cumpărătorul nu plătește prețul de achiziție al produselor sub formă de ramburs, cumpărătorul va fi obligat să plătească operatorului costurile asociate cu expedierea/livrarea produselor înapoi la depozitul operatorului. Riscul de deteriorare în acest caz trece la cumpărător la data neacceptării produselor din motive imputabile acestuia. Perioada maximă de depozitare a produselor de către operator este de 6 luni sau, în cazul produselor cu un termen de valabilitate mai scurt, pentru această perioadă. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele defecte, deteriorări ale produselor cauzate de depozitare.

                                                                                                               6. Răspunderea pentru defecte, procedura de reclamație

6.1 Plângerea este exercitarea responsabilitatii pentru defecte ale produsului sau serviciului.
6.2. Răspunderea pentru defectele acoperite de garanție, nu apar în cazul în care defectele au fost cauzate după trecerea riscului de deteriorare a produselor, după acceptarea de către cumpărător, sau de evenimente externe și nu au fost cauzate de vânzător sau de
persoanele, prin intermediul cărora  acesta a efectuat prestațiile, în special: 

(a) pierderea unei facturi sau a altui document care să permită cumpărătorului să identifice dreptul cumpărătorului de a solicita despăgubiri pentru defecte,
(b) omisiunea de a notifica defectele evidente la primirea produselor (de exemplu, ambalajul deteriorat),
c) expirarea perioadei de garanție a produselor,
d) depozitarea necorespunzătoare a produselor,
e) utilizarea produselor în condiții care nu corespund mediului natural în ceea ce privește umiditatea, influențele chimice și mecanice,
f) manipularea, exploatarea sau neglijarea necorespunzătoare a produselor,
(g) utilizarea produselor cu abateri de la condițiile stabilite în instrucțiunile de utilizare.
6.3. Dacă defectul este unul care poate fi remediat, cumpărătorul are dreptul să îl remedieze gratuit, în timp util și în mod corespunzător. Operatorul este obligat să se asigure că defectul este înlăturat fără întârzieri nejustificate.
6.4. Cumpărătorul poate solicita înlocuirea articolului în locul înlăturării defectului sau, dacă defectul se referă doar la o parte a articolului, înlocuirea părții, cu excepția cazului în care acest lucru ar genera costuri disproporționate pentru operator în raport cu
prețul produselor sau cu gravitatea defectului.
6.5 Operatorul poate întotdeauna să înlocuiască articolul defect cu unul fără defecte în loc să înlăture defectul, cu condiția ca acest lucru să nu cauzeze cumpărătorului inconveniente grave.
6.6 În cazul în care există un defect care nu poate fi remediat și care împiedică utilizarea corespunzătoare a articolului ca articol fără defect, cumpărătorul are dreptul de a solicita înlocuirea articolului sau de a se retrage din contract. Cumpărătorului i se aplică aceleași
drepturi dacă defectele sunt remediabile, dar dacă cumpărătorul nu poate utiliza în mod corespunzător articolul din cauza reapariției defectului după reparație sau din cauza unui număr mai mare de defecte.
6.7 Dacă există alte defecte iremediabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă a prețului articolului.

6.8 Cumpărătorului-consumator i se acordă o perioadă de garanție de 24 de luni de la data livrării produselor către cumpărător. Uzura caracteristică materialului sau utilizării nu este considerată un defect. Nu constituie un defect dacă natura obiectului vândut arată că durata sa de viață este mai scurtă decât perioada de garanție și dacă, în cadrul utilizării normale a unui astfel de obiect, acesta este supus uzurii generale înainte de expirarea perioadei de garanție.
6.9. Prin soluționarea reclamației se înțelege încheierea procedurii de reclamație prin predarea produsului reparat, înlocuirea produsului, rambursarea prețului de achiziție al produsului, plata unei reduceri rezonabile din prețul produsului, o invitație scrisă de a prelua
prestația sau o respingere motivată a reclamației.
6.10. Reclamațiile pentru defectele produselor pot fi făcute de către cumpărător în scris la adresa sediului social al operatorului:
Renegade24 s.r.o, Rastislavova 12, Nitra - Lužianky 949 01, sau prin e-mail la adresa: info@goodlove.ro , imediat de la data descoperirii acestora, nu mai târziu de sfârșitul perioadei de garanție de 24 de luni de la data primirii produselor. Dispoziția de la acest punct din TCG se aplică, de asemenea, trimiterii reclamațiilor sau sugestiilor cumpărătorilor, care nu sunt de natura unei reclamații privind defectele produselor. În cazul în care reclamația sau sugestia este justificată, operatorul se ocupă de aceasta în termen de 14 zile de la primirea sa. Operatorul va trimite Cumpărătorului o notificare privind modul de soluționare a reclamației sau sugestii prin e-mail.
6.11. Cumpărătorul livrează operatorului produsele reclamate împreună cu reclamația scrisă; în cazul unei reclamații trimise prin e- mail, cumpărătorul livrează produsele reclamate după trimiterea reclamației prin e-mail. Cumpărătorul anexează o factură la reclamație, care va servi și drept certificat de garanție. Cumpărătorul trebuie să trimită produsele reclamate la adresa sediului social al operatorului. Operatorul recomandă cumpărătorilor să trimită produsele reclamate ca transport asigurat în caz de distrugere, pierdere sau furt al transportului în timpul livrării. Operatorul nu va fi răspunzător pentru nelivrarea/pierderea produselor reclamate cauzată din motive imputabile cumpărătorului sau transportatorului prin care cumpărătorul a trimis produsele reclamate către operator. Operatorul nu poate procesa reclamația fără a primi produsele reclamate de la Cumpărător.
6.12 Operatorul va elibera o confirmare de primire cumpărătorului atunci când se face o reclamație. În cazul în care reclamația este făcută prin e-mail, operatorul va trimite cumpărătorului confirmarea reclamației prin returnarea e-mailului la adresa de e-mail a cumpărătorului.
6.13. Cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor necesare suportate în legătură cu exercitarea drepturilor de răspundere pentru defecte.
6.14. În cazul în care Cumpărătorul depune o reclamație, operatorul sau un angajat sau o persoană desemnată autorizată de către operator informează cumpărătorul cu privire la drepturile sale; pe baza deciziei cumpărătorului cu privire la care dintre aceste drepturi este
exercitat de către cumpărător, operatorul este obligat să stabilească modul de soluționare a reclamației prin predarea produsului reparat sau prin înlocuirea produsului sau prin rambursarea prețului de achiziție al produsului sau prin plata unei reduceri rezonabile la prețul
produsului:
- imediat,
- în cazuri complexe, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la data reclamației,
- în cazuri justificate, în special atunci când este necesară o evaluare tehnică complexă a stării produsului, în termen de cel mult 30 de zile de la data reclamației.
Odată stabilită metoda de soluționare a reclamației, aceasta este soluționată:
- imediat
- în cazuri justificate, reclamația poate fi soluționată și mai târziu; cu toate acestea, soluționarea reclamației nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data la care a fost depusă reclamația.
După expirarea termenului de tratare a reclamației, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract sau de a obține înlocuirea produsului cu un produs nou.
6.15. Dacă Cumpărătorul a făcut o reclamație  în primele 12 luni de la cumpărare, operatorul va respinge reclamația doar pe baza unei evaluări de specialitate; indiferent de rezultatul evaluării profesionale, operatorul nu va solicita cumpărătorului să plătească costurile evaluării profesionale sau orice alte costuri legate de evaluarea profesională. Operatorul va furniza cumpărătorului o copie a evaluării profesionale care justifică respingerea creanței în termen de cel mult 14 zile de la data soluționării creanței.

6.16. În cazul în care cumpărătorul a făcut o reclamație pentru produs după 12 luni de la data achiziției și operatorul a respins-o, operatorul va indica în documentul de soluționare a reclamației cui poate trimite cumpărătorul produsul pentru evaluare de specialitate. În cazul în care produsul este trimis unei persoane desemnate pentru expertizare, costurile expertizei, precum și orice alte costuri suportate în mod rezonabil în legătură cu aceasta, vor fi suportate de operator, indiferent de rezultatul expertizei. În cazul în care cumpărătorul stabilește răspunderea vânzătorului pentru defect prin evaluarea de către expert, cumpărătorul poate reafirma cererea; perioada de garanție nu expiră în timpul efectuării evaluării de către expert. Vânzătorul rambursează cumpărătorului, prin intermediul operatorului,
în termen de 14 zile de la data reclamației reafirmate, toate costurile suportate pentru evaluarea de specialitate, precum și toate costurile conexe suportate în mod rezonabil. Reclamația reafirmată nu poate fi respinsă.
6.17. Soluționarea reclamației nu afectează dreptul cumpărătorului la despăgubiri pentru daune în conformitate cu Legea nr. 294/1999 din Monitorul Oficial, privind răspunderea pentru daunele cauzate de un produs defect.

                                                                                                                                        7. Retragerea din contract

7.1. Contractul de cumpărare dintre vânzător și cumpărător este încheiat pe o durată determinată și încetează în momentul îndeplinirii acestuia sau al retragerii de către Cumpărător în sensul prezentului articol 7 din TCG.
7.2 Cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere din contractul de cumpărare încheiat cu vânzătorul printr-o declarație neechivocă pe suport de hârtie, prin e-mail sau prin intermediul funcției - „retragerea din contract”, care constituie o anexă la prezentele TCG
(denumită în continuare „Formularul”).
7.3 Perioada de retragere prevăzută la clauza 7.2 din prezentele TCG va fi considerată ca fiind respectată dacă notificarea de retragere este trimisă operatorului cel târziu în ultima zi a perioadei. În cazul în care cumpărătorul a efectuat o retragere prin intermediul unui
formular online, operatorul, la primirea retragerii, va furniza imediat cumpărătorului o confirmare de primire a retragerii.
7.4. Vânzătorul, prin intermediul operatorului, va rambursa cumpărătorului, în termen de 14 zile de la data primirii retragerii cumpărătorului, toate plățile primite de la cumpărător în temeiul sau în legătură cu contractul, inclusiv costurile de transport, poștale etc. Aceasta nu se aplică costurilor suplimentare în cazul în care cumpărătorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare normală oferită de operator. Operatorul rambursează plata efectuată de cumpărător în același mod în care cumpărătorul a utilizat pentru plata sa. Aceasta nu aduce influențeaza dreptului cumpărătorului de a conveni cu operatorul o altă metodă de plată.
7.5 Operatorul nu este obligat să ramburseze plățile cumpărătorului în temeiul clauzei 7.5 înainte ca produsele să fi fost livrate cumpărătorului sau până când cumpărătorul nu  a furnizat dovezi credibile că produsele au fost trimise înapoi operatorului.
7.6 Cumpărătorul este obligat să trimită produsele înapoi la adresa operatorului Renegade24 s.r.o., Rastislavova 12, Nitra- Lužianky 949 01, nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii din contract. Termenul prevăzut la prima teză a prezentului punct se păstrează
dacă produsele au fost predate pentru transport în ultima zi a termenului. produsele returnate trebuie să fie în starea lor originală, aparent neutilizate, nedeteriorate, complete și în ambalajul original intact. La returnarea produselor, trebuie indicate simbolul variabil și
data achiziției sau trebuie anexată factura sau e-mailul de confirmare a achiziției.
7.7 Cumpărătorul va suporta costurile de returnare a produselor în conformitate cu clauza 7.5. cumpărătorul va returna produsele trimițându-le ca scrisoare sau colet la adresa sediului social al operatorului. Operatorul recomandă cumpărătorilor să trimită produsele
returnate sub formă de colet asigurat în caz de distrugere, pierdere sau furt al coletului în cursul livrării. Operatorul nu este răspunzător pentru nelivrarea/pierderea produselor returnate din motive imputabile cumpărătorului sau transportatorului prin care produsele sunt returnate operatorului. Cumpărătorul va fi răspunzător pentru orice diminuare a valorii produselor returnate ca urmare a manipulării acestora într-un alt mod decât cel necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționalitatea produselor.

7.8 Cumpărătorul nu se poate retrage din contract : Dacă ambalajul igienic al produselor a fost deteriorat, a fost deschis și testat. Noi trimitem banii înapoi numai prin transfer bancar. Nu este posibilă retragerea din contractul de cumpărare pentru produsele al căror ambalaj igienic a fost deteriorat, ceea ce ar face ca produsele să fie neigienice. Cumpărătorul nu poate exercita acest drept dacă a încălcat inspecția, și anume „Sigiliul de calitate” marcat cu sigla (desfăcut ambalajul original) pentru produsele cu caracter igienic (de exemplu, vibratoare, dildo-uri, păpuși gonflabile, masturbatoare, pompe de vid, kituri de prindere, prezervative, geluri lubrifiante și uleiuri de masaj, ouă vibratoare, bile Venus, bijuterii intime, seturi erotice, toate ajutoarele anale și altele), în cazul în care este imposibil
pentru un alt cumpărător să le utilizeze în conformitate cu principiile generale de igienă și de protecție a sănătății. Conform directivei UE L 144_19 JURNALUL OFICIAL AL COMUNITĂȚILOR EUROPENE din 4.6.1997 DIRECTIVA PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI 97_7_ES din 20 mai 1997, articolele erotice sunt considerate așa-numitele produse de caracter special (intim), iar returnarea și schimbarea acestora nu este posibilă din motive de igienă. În această categorie de excepții de la §53 se încadrează și lenjeria intimă pentru care nu se poate excludecă a fost folosită direct pe părțile intime. Dacă îndepliniți aceste condiții și nu a fost încălcată nicio prevedere, ne puteți trimite produsul înapoi. Dacă constatăm că produsul a fost deschis, nu vom accepta returnarea și vă puteți adresa la SOI - Inspecția Comercială Slovacă.

7.9 Lenjeria intimă nu o acceptăm retur din motive de igienă. Vă informăm că acest produs este ambalat în ambalaj de protecție, iar după deschiderea și încercarea produsului, acesta nu poate fi returnat din motive de igienă, conform art. 7 alin. 6 lit. e) din Legea nr. 102/2014 privind protecția consumatorului la vânzarea produselor sau prestarea serviciilor pe baza unui contract încheiat la distanță sau în afara spațiilor comerciale ale vânzătorului și de modificare și completare a unor acte normative.

                                                                                                                                            8. Politica de confidențialitate

8.1 Societatea Renegade24 s.r.o., cu sediul social în Rastislavova 12, Nitra 949 01, Republica Slovacă, Cod Unic Identificare (CUI):51168596 , înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Districtual din Nitra, sec. Sro, dosar. nr. 30135/N. în calitate de operator al magazinului online situat pe site-ul său www.goodlove.ro consideră toate datele cu caracter personal furnizate în mod voluntar de cumpărători în legătură cu contractul de cumpărare încheiat cu vânzătorul ca fiind strict confidențiale și le tratează în conformitate cu Legea nr. 18/2018 din Monitorul Oficial privind protecția datelor cu caracter personal (denumită în continuare „GDPR”). Vânzătorul va prelucra numai acele date cu caracter personal care sunt necesare pentru executarea contractului în conformitate cu articolul 13 alineatul (1) litera (b) din Legea GDPR.
8.2. În conformitate cu articolul 34 din Legea GDPR, operatorul nu a însărcinat nicio persoană împuternicită să prelucreze în numele operatorului datele cu caracter personal pe care operatorul le-a obținut de la persoanele vizate. De asemenea, operatorul nu a desemnat o persoană responsabilă în sensul secțiunii 44 și următoarele din Legea GDPR.
8.3. Vânzătorul obține și prelucrează datele personale de la cumpărător în măsura necesară pentru a îndeplini obligațiile care decurg din contractul de vânzare încheiat între vânzător și cumpărător, al cărui obiect este livrarea produsului comandat la prețul de achiziție
convenit, în conformitate cu art. 13 alin. 1 lit. b) din Legea GDPR. Se precizează că existența bazei legale pentru prelucrarea datelor personale ale persoanelor vizate conform acestui punct nu necesită consimțământul expres al persoanei vizate. Informațiile furnizate prin intermediul formularului de comandă sau de înregistrare sunt utilizate exclusiv pentru a îndeplini contractul și nu vor fi furnizate terților, cu excepția cazului prevăzut la punctul 8.9 din acest articol din TCG, și nu vor fi utilizate comercial fără consimțământul expres al cumpărătorului. La cererea cumpărătorului înregistrat, operatorul va șterge datele personale din baza de date a utilizatorilor înregistrați.
8.4 Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că datele sale cu caracter personal vor fi divulgate destinatarului (operatorul GLS s.r.o.) în scopul îndeplinirii obligațiilor vânzătorului în temeiul contractului de cumpărare (livrarea corespunzătoare și la timp a produselor). În
consecință, Vânzătorul va pune la dispoziție datele cu caracter personal ale cumpărătorului în ceea ce privește numele și prenumele (denumirea comercială), adresa de livrare, numărul de telefon și prețul total al comenzii către destinatarul respectiv al acestor date cu
caracter personal, care va asigura livrarea comenzii către cumpărător.
8.5. Prin emiterea unei comenzi, cumpărătorul furnizează în mod voluntar datele sale cu caracter personal specificate în comandă vânzătorului în scopul încheierii contractului de cumpărare și al executării acestuia. În cazul în care persoana vizată nu furnizează vânzătorului sau operatorului datele cu caracter personal solicitate, consecința nefurnizării acestor date cu caracter personal este imposibilitatea încheierii contractului între persoana vizată (cumpărătorul) și operator (vânzătorul).
8.6 Vânzătorul are dreptul de a prelucra datele cu caracter personal ale Cumpărătorului pe durata relației contractuale cu vânzătorul sau până la retragerea consimțământului expres scris al cumpărătorului privind prelucrarea datelor sale cu caracter personal în scopuri de
marketing.
8.7. Datele cu caracter personal furnizate de cumpărător vor fi prelucrate de vânzător în scopul
- înregistrării comenzilor cumpărătorului,
- procesarea contractelor de cumpărare încheiate,
- emiterea facturilor și a altor documente fiscale,
- activitățile de marketing ale vânzătorului (trimiterea de notificări comerciale cu privire la promoții, noutăți, reduceri prin e-mail), dacă cumpărătorul și-a dat consimțământul specific,
- aplicarea de reduceri pentru cumpărători,
- transportarea produselor comandate cumpărătorului la locul de livrare desemnat,
- soluționarea oricăror reclamații din partea cumpărătorului.
8.8. În scopul relației contractuale, vânzătorul prelucrează datele cu caracter personal ale cumpărătorului în cadrul datelor obligatorii (a) numele și prenumele cumpărătorului (sau numele și prenumele persoanei de contact care a emis comanda în numele persoanei juridice),
b) adresa (adresa de facturare sau, dacă este diferită de adresa de facturare, adresa de livrare),
c) telefonul, adresa de e-mail ale persoanei de contact a cumpărătorului.
8. 9. În cadrul îmbunătățirii continue a serviciilor oferite cumpărătorilor, vânzătorul, în calitate de operator al datelor personale ale cumpărătorilor, colaborează cu o terță parte (comparatorul de prețuri Compari) în scopul realizării unui sondaj de satisfacție a cumpărătorilor cu privire la achiziția produselor prin intermediul e- shopului vânzătorului. Aceasta constă în faptul că terța parte, pe baza interesului legitim al magazinului online conform art. 13 alin. 1 lit. f) din Legea GDPR, trimite cumpărătorului la adresa sa de e-mail un chestionar privind satisfacția cumpărătorului cu achiziția și procesul acesteia. Acest chestionar este trimis cumpărătorului de către terța parte în conformitate cu art. 13 alin. 1 lit. f) din Legea GDPR, la adresa de e-mail furnizată vânzătorului în comanda produselor. Terța parte nu are acces la datele personale ale cumpărătorilor; operatorul îi furnizează doar adresa de e-mail a cumpărătorului, pe care o gestionează în conformitate cu Legea GDPR.
8.10 Operatorul nu dezvăluie, nu pune la dispoziție, nu furnizează și nu transferă datele personale ale cumpărătorilor către niciun alt subiect, cu excepția organizațiilor cu care colaborează pentru îndeplinirea contractului. Baza de date a datelor personale ale cumpărătorilor este protejată împotriva deteriorării, distrugerii, pierderii și utilizării abuzive.
8.11. Vânzătorul nu utilizează luarea automată a deciziilor individuale, inclusiv crearea de profiluri în conformitate cu articolul 28 alineatul (2) din Legea GDPR, atunci când prelucrează datele cu caracter personal ale Persoanei vizate.
8.12. Operatorul nu trebuie să constrângă consimțământul cumpărătorului și nici să îl condiționeze de amenințarea refuzului relației contractuale, serviciului, produsului sau obligației stabilite de lege. Operatorul va prelucra datele personale manual și/sau utilizând mijloace informatice, prin intermediul persoanelor autorizate. Prelucrarea datelor personale înseamnă efectuarea oricăror operațiuni sau seturi de operațiuni cu datele personale, inclusiv obținerea, colectarea, distribuirea, înregistrarea, organizarea, modificarea sau transformarea lor, căutarea, vizualizarea, reordonarea, combinarea, mutarea, utilizarea, stocarea, blocarea, eliminarea, transferul lor transfrontalier, furnizarea, punerea la dispoziție sau dezvăluirea lor. Operatorul este autorizat să prelucreze datele personale prin oricare dintre metodele menționate, dar este obligat să asigure protecția acestor date împotriva utilizării abuzive sau deteriorării în conformitate cu Legea GDPR.
8.13 În conformitate cu art. 19 alin. 1 din Legea GDPR, cumpărătorul are dreptul de a solicita de la vânzător următoarele informații, iar vânzătorul este obligat să le furnizeze persoanei vizate la obținerea datelor sale personale:
(a) datele de identificare și de contact ale operatorului,
(b) datele de contact ale persoanei responsabile, în cazul în care vânzătorul a desemnat o astfel de persoană

(c) scopul pentru care sunt prelucrate datele cu caracter personal și temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal,

(d) interesele legitime ale operatorului sau ale unei terțe părți, atunci când datele personale sunt prelucrate conform art. 13 alin. 1 lit. f) din Legea nr. 18/2018.
(e) identificarea destinatarilor sau a categoriei acestora, dacă este cazul,
f) informații conform cărora operatorul intenționează să transfere date cu caracter personal către o țară terță sau către o organizație internațională și identificarea acestora, precum și informații privind existența sau inexistența unei decizii a Comisiei Europene
(g) perioada de păstrare a datelor cu caracter personal.
8.14. În plus, operatorul este obligat să furnizeze persoanei vizate, atunci când obține datele cu caracter personal ale acesteia, informații cu privire la faptul că aceasta are
(a) dreptul de a-și retrage în orice moment consimțământul cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal,
(b) dreptul de a solicita operatorului accesul la datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată (§ 21)
(c) dreptul la rectificarea datelor cu caracter personal (§ 22),
(d) dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal (§ 23),
(e) dreptul de a restricționa prelucrarea datelor sale cu caracter personal (§ 24),
(f) dreptul la portabilitatea datelor cu caracter personal (§ 26),
g) dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal (§27).
8.15 Dacă cumpărătorul nu are capacitatea juridică deplină, drepturile sale pot fi exercitate de către reprezentantul său legal. Dacă cumpărătorul este decedat, drepturile pe care le avea conform Legii GDPR pot fi exercitate de o persoană apropiată.
8.16. Vânzătorul este obligat să ia măsuri adecvate și să furnizeze persoanei vizate (cumpărătorului) informațiile conform art. 19 și 20 și notificările conform art. 21-28 și 41, care se referă la prelucrarea datelor sale personale, într-o formă scurtă, transparentă, inteligibilă și ușor accesibilă, formulată clar, în special în cazul informațiilor destinate în mod special copiilor. Informațiile trebuie furnizate în format scris sau electronic, de obicei în aceeași formă în care a fost făcută cererea. Dacă persoana vizată solicită acest lucru, operatorul poate
furniza informațiile și oral, dacă persoana vizată își dovedește identitatea prin alte mijloace.
8.17. Vânzătorul oferă asistență persoanei vizate în exercitarea drepturilor sale conform art. 21-28. În cazurile menționate la art. 18 alin. 2, operatorul nu poate refuza să acționeze în baza solicitării persoanei vizate în exercitarea drepturilor sale conform art. 21-28, dacă nu poate demonstra că nu este în măsură să identifice persoana vizată.
8.18. Vânzătorul este obligat să furnizeze persoanei vizate informații cu privire la măsurile luate pe baza cererii sale conform art. 21-28, în termen de o lună de la primirea cererii. În cazuri justificate, având în vedere complexitatea și numărul cererilor, operatorul poate prelungi acest termen cu încă două luni, chiar și în mod repetat. Operatorul este obligat să informeze persoana vizată despre fiecare astfel de prelungire în termen de o lună de la primirea cererii, împreună cu motivele prelungirii termenului. Dacă persoana vizată a
depus cererea în format electronic, operatorul va furniza informațiile în format electronic, cu excepția cazului în care persoana vizată a solicitat furnizarea informațiilor în alt mod.
8.19. Dacă vânzătorul nu ia măsuri pe baza cererii persoanei vizate, este obligat ca în termen de o lună de la primirea cererii să informeze persoana vizată despre motivele neacțiunii și despre posibilitatea de a depune o propunere conform art. 100 la autorități.
8.20 Informațiile conform art. 19 și 20 și notificările și măsurile luate conform art. 21-28 și 41 se furnizează gratuit. Dacă cererea persoanei vizate este evident nefondată sau exagerată, în special din cauza caracterului său repetitiv, operatorul poate solicita o taxă rezonabilă care să țină cont de costurile administrative pentru furnizarea informațiilor sau o taxă rezonabilă care să țină cont de costurile administrative pentru notificare sau o taxă rezonabilă care să țină cont de costurile administrative pentru luarea măsurii solicitate, sau poate refuza să acționeze pe baza cererii.


                                                                                                                                                      9. Dispoziții finale

9.1 Cumpărătorul are dreptul de a solicita operatorului o remediere dacă nu este mulțumit de modul în care operatorul a soluționat reclamația sa sau dacă consideră că operatorul i-a încălcat drepturile. Dacă operatorul a răspuns negativ la cerere sau nu a răspuns în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, cumpărătorul are dreptul de a depune o propunere de inițiere a unei soluționări alternative a litigiului la un organ de soluționare alternativă a litigiilor în conformitate cu art. 12 și următoarele din Legea nr. 391/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor de consum. Organul competent pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum este Inspecția Comercială Slovacă (www.soi.sk) sau o altă persoană juridică autorizată înscrisă în lista organelor de soluționare alternativă a litigiilor,
gestionată de Ministerul Economiei al Republicii Slovace (lista este disponibilă pe site- ul https://www.mhsr.sk); cumpărătorul are dreptul de a alege la care dintre aceste organe de soluționare alternativă a litigiilor de consum se va adresa. Soluționarea online a litigiilor este asigurată de Comisia Europeană și de punctul de contact slovac pentru soluționarea online a litigiilor (denumit în continuare „RSO”). De asemenea, pretențiile vânzătorului față de cumpărători pot fi soluționate prin intermediul platformei europene. Cumpărătorul poate depune o plângere prin platforma de soluționare online a litigiilor (RSO) la adresa https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?ev ent=main.home2.show. Utilizarea soluționării alternative a litigiilor economisește bani și timp, deoarece plângerea cumpărătorului va fi soluționată în termen de 90 de zile și fără costuri financiare semnificative.
9.2 Organul de supraveghere care reglementează activitatea operatorului: Inspectoratul SOI pentru regiunea Nitra departamentul de control tehnic al produselor și protecția consumatorului adresa: Staničná 1567/9, 949 01 Nitra Telefon: 037/772 00 01 E-mail: nr@soi.sk
9.3 În toate aspectele care nu sunt reglementate de acești TCG, se aplică dispozițiile relevante ale Legii nr. 102/2014,Legea nr. 22/2004, Codul Civil și alte reglementări legale obligatorii. În cazul în care cealaltă parte contractuală nu este un consumator, relațiile juridice care nu sunt reglementate de acești TCG sunt guvernate de Codul Comercial.
9.4. Acești TCG sunt valabili și aplicabili începând cu data de 17.06.2019, cu excepția punctului 8. Date personale, care este actualizat și valabil începând cu data de 25.05.2018, și sunt obligatorii pentru toate părțile implicate. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica oricând acești TCG, informând cumpărătorii înregistrați cu 5 zile înainte și publicând simultan un anunț privind modificarea TCG pe magazinul online la adresa www.goodlove.ro  într-un loc vizibil.


                                                                                                   PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR

Articolul I Dispoziții generale
1. Prezenta procedură de reclamație (denumită în continuare „Procedura de reclamație”) reglementează procedura Renegade24 s.r.o. cu sediul social în Rastislavova 12, Nitra 949 01, Republica Slovacă, Cod unic de identificare al organizației (CUI): 51168596, Cod de identificare fiscală (CIF):2120616003 , Cod de identificare pentru TVA : SK2120616003 înregistrată în Registrul Comerțului al Tribunalului Districtual din Nitra, sec. Sro, dosat. nr. 30135/N , (denumit în continuare „vânzătorul”) și cumărătorul (denumit în continuare „cumpărătorul”) în exercitarea drepturilor care decurg din răspunderea vânzătorului pentru defectele produselor achiziționate de pe site-ul www.goodlove.ro (denumit în continuare „goodlove.ro”) și a drepturilor și obligațiilor cumpărătorului și vânzătorului (vânzătorul și
cumpărătorul împreună denumiți în continuare „Părțile”) aferente acestora.
2. Procedura Cumpărătorului, care este consumator în sensul art. 52 alin. 4 din Codul Civil nr. 40/1964, valabilă cu modificările ulterioare, la exercitarea drepturilor care decurg din responsabilitatea Vânzătorului pentru defectele produselor achiziționate pe goodlove.ro , precum și reglementarea drepturilor și obligațiilor Părților contractante în acest sens, este reglementată conform art.  619-627 din Codul Civil nr. 40/1964, valabilă cu modificările ulterioare, și conform Legii nr. 250/2007 privind protecția consumatorilor și privind modificarea Legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 privind contravențiile, cu modificările și completările ulterioare.

3. Procedura Cumpărătorului, care nu este consumator în sensul art. 52 alin. 4 din Codul Civil nr. 40/1964, valabilă cu modificările ulterioare, la exercitarea drepturilor care decurg din responsabilitatea Vânzătorului pentru defectele produselor achiziționate pe goodlove.ro, precum și reglementarea drepturilor și obligațiilor Părților contractante în acest sens, este reglementată conform art. 422-442 din Codul Comercial nr. 513/1991, valabilă cu modificările ulterioare.
4. Cumpărătorul confirmă prin trimiterea comenzii electronice către Vânzător că a luat cunoștință de Regulamentul de reclamații al Vânzătorului și îl acceptă fără rezerve. Momentul trimiterii comenzii electronice către Vânzător face ca Regulamentul de reclamații să devină obligatoriu pentru Cumpărător.

5. Regulamentul de reclamații este disponibil public pe www.goodlove.ro și la sediul Vânzătorului.

„Articolul II Controlul mărfii la preluare


1. La preluarea mărfii, Cumpărătorul este obligat să verifice dacă ambalajul în care este împachetată marfa nu este deteriorat. În cazul în care acesta este deteriorat, este necesar să se întocmească un proces verbal de constatare a mărfii împreună cu transportatorul - serviciul de curierat, privind defectele constatate în timpul transportului, iar Cumpărătorul este obligat să informeze imediat Vânzătorul, în vederea soluționării cât mai rapide a problemei spre satisfacția Cumpărătorului.
2. Dacă Cumpărătorul preia marfa în ciuda deteriorării evidente a ambalajului, Vânzătorul are dreptul să nu recunoască eventualele reclamații ulterioare din acest motiv.
3. Cumpărătorul este obligat să inspecteze  marfa livrată fără întârziere nejustificată după preluarea acesteia.

4. Dacă Cumpărătorul constată că marfa este incompletă sau deteriorată în orice fel în timpul transportului, care nu se manifestă prin deteriorarea exterioară a ambalajului, sau dacă Cumpărătorul descoperă alte deficiențe, acesta este obligat să reclame imediat Vânzătorului, altfel livrarea este considerată completă și fără defecte, iar Vânzătorul are dreptul să nu accepte reclamațiile din acest motiv.
5. Cumpărătorul este obligat să reclame defectele mărfii achiziționate pe goodlove.ro fără întârziere nejustificată, conform condițiilor prevăzute în dispozițiile relevante ale legii nr. 513/1991 Codul Comercial, în vigoare, și legii nr. 40/1964 Codul Civil, în vigoare. Eventuala
întârziere în revendicarea defectului mărfii în timpul utilizării continue a mărfii (defecte) ar putea duce la agravarea defectului, devalorizarea mărfii și ar putea influența rezultatul procesului de reclamație.

6. Cumpărătorul poate depune reclamația la adresa sediului Vânzătorului: Renegade24 s.r.o., Rastislavova 12, Nitra-Lužianky 949 01, însă Cumpărătorul nu poate solicita soluționarea imediată a reclamației la Vânzător, care va fi soluționată de departamentul de
reclamații al Vânzătorului în termenul prevăzut de lege și în conformitate cu acest regulament de reclamații.

Articolul III

1. Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să completeze formularul de RENUNȚARE LA CONTRACT / SCHIMB / RECLAMAȚIE (denumit în continuare „Formularul”) în următoarele cazuri: 1. Renunțarea la contractul de vânzare în termen de 14 zile. Cumpărătorul are dreptul să renunțe la contractul de vânzare în termen de 14 zile de la preluarea mărfii fără a indica motive, cu excepția cazului prevăzut la punctul 7.10 din Termeni și Condițiile Generale de Vânzare (TCG). Termenul pentru renunțarea la contractul de vânzare este respectat dacă Cumpărătorul trimite Vânzătorului notificarea privind exercitarea dreptului de renunțare la contractul de vânzare cel târziu în ultima zi a termenului de renunțare. În cazul trimiterii notificării de renunțare la contractul de vânzare de către Cumpărător prin poștă, Vânzătorul recomandă trimiterea acesteia prin scrisoare recomandată pentru a evita orice îndoieli privind respectarea termenului de renunțare la contractul de vânzare. Vânzătorul, după primirea notificării de renunțare la contractul de vânzare din partea Cumpărătorului, va trimite la adresa de e-mail a Cumpărătorului o confirmare scrisă de primire a notificării de renunțare.
2. Cumpărătorul returnează marfa pe care nu a comandat- o. În cazul în care Cumpărăto rulconstată că marfa pe care a comandat-o nu corespunde mărfii primite și nu dorește să o păstreze, acesta se angajează să returneze marfa Vânzătorului în termen de maxim 30 de zile de la preluarea mărfii de către Cumpărător. Costurile rezonabile pentru returnarea mărfii sunt suportate de Vânzător. În cazul păstrării unei astfel de mărfuri de către Cumpărător, se consideră că între Cumpărător și Vânzător a fost încheiat un contract de 

3. Cumpărătorul își exercită dreptul de a reclama defectele mărfii vândute - reclamație. Cumpărătorul este obligat să includă în Formularul destinat reclamației următoarele informații:

1. Identificarea Cumpărătorului, și anume denumirea comercială/numele și prenumele;
2. Numărul comenzii electronice, data primirii produsului
3. Descrierea produsului pe care Cumpărătorul îl reclamă, indicând denumirea, culoarea, eventual mărimea, cantitatea
4. Denumirea și numărul contului bancar al Cumpărătorului și denumirea și codul băncii la care este deschis contul, în cazul în care solicită returnarea banilor în cont
5. Data
6. Semnătura Cumpărătorului, dacă trimite formularul completat prin poștă.
7. Descrierea defectului produsului care se reclamă
1. Dacă Formularul nu este completat în întregime sau dacă la Formular nu este atașată dovada achiziției și a primirii produsului (denumite în continuare „Documentele solicitate”), Vânzătorul va solicita telefonic sau prin e-mail Cumpărătorului completarea datelor lipsă sau atașarea Documentelor solicitate lipsă. Dacă Vânzătorul nu reușește să contacteze telefonic Cumpărătorul de mai multe ori și/sau Cumpărătorul nu răspunde la solicitarea prin e-mail a Vânzătorului în termen de 7 zile de la primirea Formularului și/sau a Documentelor solicitate de către Vânzător, Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu continua procesarea returnării/schimbului/reclamației în cauză, iar produsul va fi returnat pe cheltuiala Cumpărătorului înapoi Cumpărătorului la adresa menționată în Formular.

2. În cazul returnării unui colet nepreluat de către Cumpărător, trimis de exemplu după o reclamație neacceptată sau ca urmare a neprezentării Documentelor solicitate, Cumpărătorul va avea posibilitatea de a ridica acest produs de la sediul Vânzătorului.
3. Dacă împreună cu Formularul completat și cu Documentele solicitate nu este atașat produsul care face obiectul schimbului/reclamației, se consideră că Cumpărătorul nu intenționează să schimbe sau să reclame produsul. Aceasta se aplică și în cazul în care Cumpărătorul nu trimite produsul destinat returnării în termen de cel mult 14 zile de la retragerea din Contractul de vânzare. 4. Produsul care face obiectul returnării/schimbului trebuie să fie complet, neutilizat, nedeschis, neavariat și în ambalajul original, care nu este deteriorat.

Articolul IV

Condiții de garanție și perioada de garanție
1. Pe produsele furnizate consumatorului - cumpărător i se acordă o perioadă de garanție de 24 de luni de la data livrării produsului către cumpărător. Uzura caracteristică materialului sau utilizării respective nu este considerată defect. Nu este considerat defect dacă din natura produsului vândut reiese că durata de viață a acestuia este mai scurtă decât perioada de garanție și când în utilizarea obișnuită a unui astfel de produs acesta se uzează complet/consumă înainte de expirarea perioadei de garanție. Pentru anumite tipuri de produse poate fi acordată o perioadă de garanție mai lungă cumpărătorului. Perioada de garanție începe să curgă în ziua predării produsului către cumpărător. Defectul produsului și cererile rezultate din defectul produsului trebuie revendicate până la sfârșitul perioadei de garanție. După expirarea perioadei de garanție, dreptul de a face o reclamație se stinge.
2. La fiecare produs achiziționat de la vânzător este atașată factura (dovada achiziției produsului) la livrarea acestuia către cumpărător, care servește și ca certificat de garanție.
3. Pot fi reclamate doar produsele achiziționate de la vânzător și achitate integral. Cumpărătorul este obligat să descrie cât mai exact posibil în formularul de reclamație defectul pentru care reclamă produsul și modul în care defectul se manifestă în exterior. Rezolvarea reclamației se aplică doar defectelor menționate în formular.
4. Nu se consideră defect al produsului modificarea proprietății produsului care a apărut în perioada de garanție din cauza uzurii, utilizării necorespunzătoare, întreținerii insuficiente sau necorespunzătoare, din cauza modificărilor naturale ale materialelor din care este fabricat produsul, din cauza oricărei deteriorări cauzate de către cumpărător sau de o terță persoană sau din cauza unei alte intervenții necorespunzătoare.
5. Dreptul cumpărătorului de a face o reclamație expiră prin neprezentarea dovezii de achiziție și a dovezii de plată și prin expirarea perioadei de garanție a produsului.
6. Cumpărătorul nu are dreptul să facă o reclamație pentru defectele de care a fost informat la momentul încheierii contractului de vânzare și pentru care i s-a acordat o reducere din prețul produsului.
7. Vânzătorul este obligat să rezolve reclamația și să încheie procedura de reclamație prin unul din următoarele moduri: predarea produsului reparat, înlocuirea produsului, returnarea prețului de achiziție a produsului, plata unei reduceri corespunzătoare din prețul produsului, notificarea scrisă pentru preluarea produsului, respingerea justificată a reclamației.
8. Cumpărătorul are, în funcție de natura defectelor produsului pentru care solicită garanția în timpul perioadei de garanție, următoarele drepturi:
1. Pentru defecte care pot fi remediate - dreptul la remedierea gratuită, corespunzătoare și în timp util a defectului, dreptul la schimbarea produsului defect sau a componentei defecte, dacă nu este  disproporționat față de natura defectului. 2. Dacă defectul este remediabil, dar din cauza reapariției defectului după reparație (cel puțin două reparații anterioare ale aceluiași defect) sau din cauza unui număr mare de defecte (în momentul depunerii reclamației, produsul are cel puțin trei defecte remediabile diferite) produsul nu poate fi utilizat corespunzător ca și cum ar fi fără defect, are dreptul la schimbarea produsului sau dreptul de a se retrage din contract și de a solicita returnarea prețului de achiziție. 3. Pentru defecte care nu pot fi remediate și care împiedică utilizarea corespunzătoare a produsului ca produs fără defecte, consumatorul are dreptul la schimbarea produsului sau retragerea din contract și solicitarea returnării prețului de achiziție. 4. Dacă este vorba despre defecte care nu pot fi remediate, dar care nu împiedică utilizarea corespunzătoare a produsului, consumatorul are dreptul la o reducere corespunzătoare a prețului în funcție de natura defectului. 5. Consumatorul are aceleași drepturi ca pentru defectele care nu pot fi remediate și în cazul în care reparația produsului defect nu

Înscrieți-vă pentru newsletter

Înscrieți-vă și primiți oferte exclusive direct în căsuța dvs. de e-mail pe care nu le veți găsi în altă parte!

newslleter